+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 6pm

Hotel Zlatá hvězda Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 1609 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Simona

Älteres Paar, 18.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 6.3.2024

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Uher

Älteres Paar, 4.3.2024

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Všechno

  • Hotelová kuchyně nedobrá - 3x zkušenost, nízká teplota v pokoji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 4.3.2024

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Ondřej Langšádl

Älteres Paar, 19.2.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásný hotel se skvělou kuchyní přímo na náměstí. Příjemné wellness. Mnohokrát děkujeme. Rádi se k vám vracíme.

  • Skvělá kuchyně, milý personál v restauraci i na recepci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, velmi děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme.

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 16.2.2024

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

15.2.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Irena Hartlová

Familie mit älteren Kindern, 12.2.2024

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jana Šoupalová

Älteres Paar, 11.2.2024

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 9.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Helena

Gruppe von Freunden, 6.1.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Čistota

  • Vzdálenější pokoj č. 322, ke kterému si host musí vynést celé jedno patro zavazadlo, nebylo zrovna příjemné (hotel je 4 hvězdičkový). Další stinnou stránkou pokoje bylo umístění zašupovacích dveří do sociálního zařízení přímo z pokoje necelý metr od hlavy postele. Při každém vstupu se rozsvítilo intenzivní osvětlení a spustil se velmi hlasitý ventilátor a to minimálně po dobu 2 minut. Zvlášť v noci to bylo velmi rušivé. Druhý den se zařízení pokazilo. Celou noc se v sociálním zařízení světlo a ventilátor sami o sobě spouštěly v nepravidelných intervalech, a to minimálně 5x za hodinu. Přes pečlivě zavřené dveře, světlo z koupelny prosvítalo a hlavně byl slyšet hluk ventilátoru. V podstatě se nedalo spát. Ráno jsme celou situaci nahlásily v recepci a bylo nám slíbeno řešení. Protože to asi nebylo poprvé, tak nám byl předán klíč od pokoje č. 108, ať se přestěhujeme. Není zrovna příjemné se uprostřed pobytu (celkem 5 nocí) stěhovat. Dle hotelového popisu pokojů jsme místo pokoje Standard dostaly levnější pokoj Ekonomy. Bez jakékoliv omluvy a nabídky určité kompenzace. Když jsme po návratu napsali generálnímu managerovi, odpověděl, že vše bylo v pořádku a byl to standardní postup. Jako kompenzaci nám nabídl pro příští pobyt (když bude volno) jednu noc zdarma. Náš závěr - nikdy více do hotelu Zlatá Hvězda v Třeboni

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
S klientkou jsme komunikovali napřímo, jak uvádí, ale její shrnutí uvedené v posledních dvou větách je zavádějící. Musím tedy zde uvést celou komunikaci:
Vážená paní Heleno, děkuji za email s převážně kladným hodnocením našich služeb. Technická závada ventilátoru soc. zařízení mne mrzí a byla jistě nepříjemným aspektem vašeho pobytu. Nabídnuté přestěhování do jiného pokoje je standardním řešením, které se nabízí v době, kdy není možné závadu rychle odstranit. Pokoj na přestěhování, který vám byl nabídnut, splňoval veškeré náležitosti a byl adekvátní.
Nicméně chápu Vaše rozčarování a nabízím ubytování na jednu noc zdarma v roce 2024, jako kompenzaci. Pokud budete akceptovat mou nabídku, napište mi prosím, až budete znát vyhovující termín. Po prověření jeho dostupnosti, Vám rezervaci rád zajistím.
Hotel Zlatá hvězda.
Odpověď hosta:
Dobrý den,
závady se stávají, ale nebyl to náš problém. Vše jsme s kamarádkou akceptovaly a pobyt si užily. Očekávaly jsme však, že v podstatě za probdělo noc, nám bude nabídnuta určitá kompenzace přímo na místě, např. oběd či večeře navíc. Recepce nám sdělila, že to je v kompetenci vedení hotelu a proto jsme vám napsaly.
Vaši nabídku na jednu noc zdarma však nechceme využít. Jsme věková kategorie 70+ a pro rok 2024 máme již jiné plány, které nebudeme měnit.
Nebudeme se dál dohadovat, zda máme či nemáme nárok na slevu za službu, která nám nebyla poskytnuta v objednané a uhrazené kvalitě.
S pozdravem Helena

Čapková Petra

Älteres Paar, 3.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel vyhledávají především senioři. Hosté pod šedesát let se dali spočítat na jedné ruce. Měli jsme pokoj DE LUXE, byl opravdu krásný, čistý, prostorný. V koupelně sprchový kout i úžasná vana. Voda neustále teplá, každodenní úklid.

  • Personál byl velice vstřícný a milý!! Skvělá masáž.

  • Výtah jezdil pouze do 22 hod. V hotelu byli Češi a Rakušáci. Češi jedli od 17hod do 18hod. Rakušáci od 19 do 20, protože Rakušáci měli občas jiné jídlo než Češi. Protože jsme byli na Silvestra, zašli jsme se podívat do salónku Rakušáků, měli mnohem lepší muzikanty než my.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 2.1.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 30.12.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Horská

Älteres Paar, 30.12.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Moc se nám líbilo do roka se vrátíme zpět. To mluví za vše. Mohu jen doporučit.

  • Pokoj nádherný, čistota skvělá, personál úžasný.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 29.12.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 28.12.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Přesto, že v předvánočním čase bylo v hotelu málo hostů, se všemi službami a personálem jsme byli spokojeni a užili si odpočinku, procházek městem i v okolí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Iveta

Einzelreisender, 28.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celý pobyt byl úžasný. Štědrovečerní večeře byla ve všech směrech úžasná. Jídlo dokonalé a personál milý. Chtěli by jsme poděkovat za úžasný zážitek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

27.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 27.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den, problematicky můžeme hodnotit kulturu a sport. Počasí nám trochu nevyšlo, takže hodnocení by nebylo objektivní. Využili jsme ale na procházky, i když vítr byl trochu nepříjemný. My jsme ale byli velice spokojeni s pobytem a rozhodně se ještě do Třeboně vrátíme. Děkujeme. Středovi a Gurečtí

  • Všude dáváme pět hvězdiček.

  • Počasí nemáte možnost ovlivnit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10