+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Zlatá hvězda Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 1636 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 20.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Ubytování v centru

  • Komplikované parkování, prach na pokoji, pokoje bez izolace hluku z dalších pokojů (sádrokarton), slabé snídaně - málo prostoru,

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
3
Wert/Geld
1

Anonym

Gruppe von Freunden, 28.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %
  • Slušný hotel za slušnou cenu. Hotel ničím nepřekvapil, celkově jsme byli spokojeni.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za ohodnocení.

Anonym

Einzelreisender, 11.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Prostředí a krásné procházky po památkách

  • Večeře špatná forma dohlížejíciho za půl hodiny není z čeho vybírat jen aby zbylo pro personál

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Gruppe von Freunden, 13.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Špatná komunikace mezi recepcí hotelu a wellness centrem - rozdílnost časů. Obsluha wellness centra nebyla vstřícná. Jedna z procedur byla aroma koupel - "vana" byla hodne špinavá, což bylo velmi nepříjemné a tudíž tato procedura neměla s relaxací nic společného, naopak.

  • Špína ve wellness centru (vana pro aroma koupel) Proleželá postel

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
4

Kateřina Plačková

Einzelreisender, 19.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Od hotelu se 4mi hvězdami neočekávam parkování aut asi 300 m od hotelu na městském parkovišti za 150 Kč na noc, samozřejmě to není ani v ceně ubytování. Co se jídla týče poměr cena/kvalita neodpovídá. Snídaně podprůměrné. Personál wellnes byl příjemný, ale co se týče obsluhy na restauraci to opravdu nemohu říct kladná slova. Je mi líto, ale už nikdy bych nepřijela do hotelu Zlatá Hvězda ve Třeboni. Jezdím hodně po podobných zařízeních, ale tohle nebyl příjemný zážitek. Plačková Kateřina

Persönlich
2
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
3
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Jsme hotel přímo v historickém centru města a parkovací místa si za úhradu musíme bohužel pronajímat. Je škoda, že jsme jak kvalitu jídla, tak personálu neřešili spolu hned, kdy jste měli uvedený pocit či zkušenost. Petr Šot, ředitel hotelu.

Kratochvíl Metoděj

andere Gruppe, 2.11.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
35 %
  • Vybavení pokoje stylové,čistota katastrofální/ několikadenní prach všude v pokoji/,po reklamaci nedostačující úklid.Vstup do sprchového koutu pro silnější/tlustší/osoby zcela nemožný.ˇuzký profil vstupu.

  • stylové vybavení pokoje,kvalita jídla. v restauraci.

  • Katastrofální čistota na našem pokoji a zcela mizerná kvalita nabídky ke snídani.Na hotel se 4mi hvězdami tak na úrovmi lepší ubytovny.Také nechápu,proč během stolování prochází obsluha a s poznámko"!s dovolením" odnáší ze stolů květinovou výzdobu,byť z umělých květin.Zcela netaktni.

Persönlich
5
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
1
Komfort
5
Wert/Geld
3

Martina Šulcová

Gruppe von Freunden, 6.12.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Třeboň je hezké město, pokoj byl hezký a pohodlný s výhledem na náměstí

  • Pobyt byl při našem příjezdu stornovaný, vířivka plná chloru a sava a nešly všechny trysky, žádné parkoviště, sauna neměla bazének, v pokoji byla zima a přitopit nešlo

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

velmi ráda bych se vyjádřila k dané recenzi.

Bohužel nechápu hned první větu, že byl pobyt stornovaný. Do vířivky se dává tableta přímo pro tento druh vířivky a trysky si mohou zapínat hosté dle potřeby. Přímo u hotelu máme pět parkovacích míst a pod hrází rybníka Svět máme další možnost parkování v mimosezóně dokonce tento rok nabízíme zdarma. Sauna sice nemá ochlazovací bazének, ale u sauny jsou dvě sprchy. Wellness opravdu v termínu pobytu bylo plně obsazeno, nebylo tedy možné si masáže přikoupit. Co se týká zimi na pokoji, neevidujeme jedinou stížnost.

S přáním krásného dne
Bc. Gabriela Kubíková
Sales & Marketing Manager

Anonym

Älteres Paar, 22.1.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • S naším pobytem jsme nebyli spokojeni. Hotel má oficiálně 4 hvězdy, ale standard spíše odpovídá 2, maximálně 3 hvězdám. Snídaně velmi chudá (jogurty nejhorší kvality, malý výběr pečiva, téměř žádné celozrnné, místo džusu jakási nažloutlá voda...). Nepříjemná a neprofesionální recepční a vystresovaný personál u snídaně. Wellness je předražené, absolvovala jsem 3 masáže, 2 perfektní, jedna naprosto děsná a navíc masér musel 2x odejít otevřít někomu dveře, protože zřejmě ve wellness centru nemají recepční. Je škoda, že všichni maséři nemají stejně vysoký standard. Nekuřáky varuji - na chodbách jsou místa pro kuřáky. Jedno takové místo bylo u našeho pokoje, takže jsme cítili často kouř. V hotelu chybí lobby, u recepce jsou pouze dvě křesla. Pokud chcete bydlet v centru Třeboně, a nevadí se vám vrátit v čase o 20 let zpět, tento hotel vám můžu doporučit. Pokud jste ovšem zvyklí cestovat a očekáváte služby běžného západoevropského standardu, tomuto hotelu se snad raději vyhněte.

Persönlich
5
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
1
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb, byť je negativní. Takové hodnocení jsme již dlouho nedostali a bodeme pracovat na odstranění uvedených konkrétních nedostatků. Je škoda, že jsme se to od Vás nedozvědělil cca před měsícem, tj. v době vašeho pobytu a mohli to k Vaší spokojenosti řešit. Petr Šot, ředirel hotelu.

Zdeněk Kareta

Älteres Paar, 12.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • ve sprchovem koute byly chlupy, uroven snidane dost mizerna. snidanova mistnost v bufetu , to urcite neodpovida ctyrem hvezdickam, obsluha pri snidani zoufala, dlouho po odchodu hostu jsme se museli divat na jejich zbytky od snidane. zcela nesrovnatelne s cizinou, celkem dost ostudne. tento hotel jiz urcite nenavstivim.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
4
Wert/Geld
3
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Již jsme přijali opatření. Snídaně jsou poskytovány od včerejšího dne v luxusním prostoru sálu Hejtman s bohatou nabídkou snídaňového sortimentu. Petr Šot, ředitel hotelu.

Eliška

Einzelreisender, 23.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Hotel přímo na náměstí

  • Cena neodpovídala kvalitě. Tento hotel rozhodně není čtyřhvězdičkový. Tmavý pokoj přímo naproti zdi. Celý den se muselo svítit. Koupelna při sprchování zhasínalo pořád světlo. Jídlo průměrné drahé večeře

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

8.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Příjemný personál

  • Zima na pokoji, zastavený topení, restaurace otevřena pouze do 19.00, malá nabídka jídel. Špatné parkování.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, bohužel vůbec nechápu Vaše hodnocení. Bydleli jste pouze jednu noc z původních dvou nocí. Odjeli jste dříve z důvodu Vašich zdravotních komplikací. Neevidujeme od Vás jedinou negativní zprávu. Rozhodně nemáme zastavené topení na pokojích, taktéž nemáme jedinou stížnost na zimu. V hotelu se nachází dokonce dvě restaurace, jedna je nabídkou z jídelního lístku a druhá bufetová. Parkovat se po rezervaci dá přímo u hotelu.

Anonym

Einzelreisender, 27.4.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Při ubytování nám nebylo na recepci dostatečně vysvětleno co obsahuje slavnostní večeře, takže jsme zkonzumovali obyčejnou.

  • Aperitiv nám donesli s omluvou až dodatečně na pokoj. Omlouvám se ty okýnka mají být obráceně .

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Hosté mají slavnostní menu v prostoru restaurace, na čas a den, kdy menu využijete se recepce ptá a dostanete k němu i slavnostní kartičku. Tuto kartičku jste dostali a ještě při odjezdu jste svou chybu uznala. Aperitiv společně s vínem a dezertem, které v menu bylo Vám kolegyně přinesla na pokoj.

Monika H

Einzelreisender, 24.10.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Tento hotel neodpovídá svým vybavením hodnocení počtu hvězdiček. Byly jsme zde s kamarádkou na wellness pobytu a nadšení rozhodně opadlo po vstupu do našeho hotelového pokoje. Byl nám přidělen pokoj, kde jsme si připadaly jak v kopce...tmavý, neútulný, výhled na střechu s potrubím a komíny, které vedly z kuchyně. Takže větrání bylo skoro pokaždé podmíněno přepáleným tukem, který byl odvětráván těmito komíny. Děravé povlečení. V koupelně se totálně zastavil čas...starší sanitární vybavení a na dnešní dobu dosti nekomfortní závěsy ve sprchovém koutě, které se při sprchování lepí po celém těle, což je nehygienické. Dále ve sprchovém koutě plíseň ve spárách na zemi, k tomu navíc odpad neodtékal. Také v rohu na stropě se houpala jedna parádní pavučina, která už tam nějaký ten pátek visela. Jediné co tento hotel zachraňovalo, byl milý příjemný a ochotný personál a výborné, bohaté snídaně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Jarmila Voborníková

Einzelreisender, 8.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jaroslav Zeman

Einzelreisender, 22.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • To že si nemohu dát večeři na hotelu,ani kávu,proto že máte dva rauty.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Radka ŽŮČKOVÁ

Einzelreisender, 5.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Marně přemýšlím,ale asi vstřícnost a ochota pomocného personálu.Kucharek z kuchyně při snidanich(vždy aktivně doplňovaly a všimaly si) Pokojskych,stálý zájem zdali mame vše a něco nepotřebujeme..

  • Hned při příjezdu mě překvapil přístup recepční ohledně parkovani..nejsme místní a nevim,že nemohu parkovat u hotelu,když nemám reservaci a nevim,kde jsou místní parkoviště. Hodně zmateně info..a další trošku neprofesionální přístup.. asi špatný den nebo únava.. Kazd.jsem vnímala spíš neochotu po celý pobyt,který jsme si chtěly prodlozit,ale prý nebyl pokoj.. Ten náš byl asi na nejhorším místě,kde nebyl klid po celou noc...

  • Moc jsme se těšily,že si užijeme vikend,potom jsem zjistila,že jsou ještě volné dva dny,tak jsme si chtěly pobyt prodloužit,to bohužel nešlo.. kazd.i.bez toho to vše bylo poněkud zvláštní..

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
2

Daniel Fiker

Einzelreisender, 26.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Ubytování bez problémů. Ideální poloha v centru Třeboně, blízké parkování. Příjemná průvodkyně po Vídni.

  • Kuchařův výkon byl na úrovni školní jídelny. Polévka jen voda, magi a nudle, štědrovečerní menu Salát - nevýrazná chuť, jan brambory a majolka, řízek vepřový/rybí bez chuti a zápachu. oběd= moravský vrabec bůček bez masa, jen sádlo. vykrájel jsem z toho cca 20% proužků masa 80% sádlo.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení, výkon kuchaře budu řešit. P. Šot, ředitel hotelu.

Vlasta Hubálková

Älteres Paar, 14.6.2014

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Příliš malá koupelna,není tu ani jedna polička na odložení hygienických potřeb. Snídaně:upatlané tácy,utřené nějakým mastným páchnoucím hadrem...špinavé příbory...oschlé potraviny...tvrdé housky...a ten džem a med ve sklenicích,když existuje porcované balení...to je no comment... Personálu,který to obsluhuje,by měl někdo vysvětlit,že je turisté živí a pokud je to nebaví,anebo obtěžuje,tak ať to raději nedělají....

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení. Zvýšíme kontrolu snídaní a vstřícnost obsluhy. Petr Šot, ředitel hotelu.

Zdenka Kubíčková

andere Gruppe, 12.2.2012

Třeboň CZ

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Dvě zcela odlišné směny - první odpoledne, následující den snídaně - rychlosti a zájmu mohl konkurovat i hlemýžď; kávu, ani lívanečky - troufalost ( kvalita, způsob obsluhy) ...hrůza !!!

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Zlatá hvězda hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení. Na vyrovnanosti směn snídaňové obsluhy zapracujeme.

Anna Schlindenbuch

Einzelreisender, 30.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Hotel je na skvělém místě., ale bohužel je dost omšelý a i personál se chová jako za minulého režimu

  • lokalita

  • Personál wellness je naprosto neprofesionální. Nezeptá se na zdravotní komplikace, přání ani intenzitu masáže, masérky se mezi sebou baví a navíc gestikulují a díky tomu přerušují masáž.

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4